søndag 12. juli 2009

Liten oppdatering.





Nå er det noen dager siden jeg har skrevet her. Torsdag når vi var på lydighetstreningen fikk vi applaus for stå under marsj! :D den var vist helt perfekt. Så fikk jeg beskjed at jeg ikke har noen grunn til å ikke starte KL1 nå, og at de ikke ville høre flere unnskyldninger. Så første helga i august så er det på'an. :D

Fredag gikk vi tur til Heggmoen hvor vi grillet pølser og hundene fikk svømme. Hundene var løse, 4 tisper, uten noe tull og bråk. Beauty å Ine er skikkelig søte ilag, gleder meg til jeg skal passe henne. :)

Lørdag var det tid for fest, og jeg fikk vite at jeg ikke trenger å ha 2. premie i KL2 for å starte på instruktørutdannelsen, så lenge jeg får det ett år etter utdannelsen. Ble skikkelig glad! Da kan jeg slutte å være egen å tenke på meg selv, å heller tenke på Beauty. Så tror nok at jeg får foten hennes operert i august. Sånn at hun blir frisk å rask, mammas lille snuppe. Så tar jeg heller alle planene for dette året, til neste år. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar