mandag 6. juli 2009

Besøk hos Silje & Zita



I dag har vi tadd det med ro, bare slappet av etter super treningshelga. Vi dro til Silje på besøk for å spise litt kaker etter barndåpen deres. Når vi kom dit passet Silje ei flat tispe til, og jeg slapp Beauty løs sammen med de. Det gikk knallbra, ingen lyd, ingen knuffing eller noe. :D

Beauty var så flink å var løs på plenen å prøvde ikke å vandre rundt å sjekke naboene og alt, kanskje hun endelig begynner å bli litt viksen i topplokket. hehe

Når vi kom inn så fant hun en pipeleke til Zita som hun la sin elsk på, det endte jo selvfølgelig med at lille "tweety" ble pipeløs, og etterhvert fotløs. Men Beauty koste seg på besøk, og jeg også med nyyydelige kaker. :)

Merker at Beauty er litt sliten i foten etter helga, så håper det går fort over, og at vi slipper operasjon.

I oktober skal jeg være hjelpe instruktør på ett dressurkurs, så da begynner jeg på min start for å bli instruktør. Gleeeeder meg, en av mine drømmer går i oppfyllelse. :D Så nå må jeg bare forte meg å starte i LP1 å få opprykk..å få en 2 på LP2, så blir dette veldig bra. :D:D:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar