fredag 17. juli 2009

"barnevakt" i helga..



I dag når vi sto opp kom Ine til oss, hun skal være her i helga. Gleder meg skikkelig til det, de er så søte ilag. Og oppdaget i dag at beauty er veeeldig tålmodig med henne. De lekte og koste seg på altanen, der Ine begynte å ri på Beauty, tenkte jeg ikke skulle bryte inn for å se hvordan Beauty reagerte. Etter en laaang tid så var d litt lyd, å ett napp eller to i øret, så var de ferdige med sånt tull. Gullhundene. :) Akkurat kommen fra tur til butikken, og de var så flinke å gå side om side, å lese avisene ilag og alt. Meeeen..de er like glade i katter begge to. :S

I går var vi på konkurranse trening, og har eeendelig funnet en metode som funker for at innsitten ikke blir skeiv. Sånn blir d når jeg har slurvet med ting som før ikke var noe problem. Så fikk jeg henne til å gå med apportbukken i munnen + å sitte i ro med den..UTEN Å BITE!!!! :D Jeg er så glad, så vi avsluttet hele treningen med d. :)

Onsdag var en rein avslappingsdag, hadde Ine, Kim og Helen en liten tur på besøk før hun skulle komme hit. Ellers bare avslapping og kosedag.

Tirsdagen var det kanonbra vær, så da dro jeg og fem fra klassen min på tur. Pakket kløven til Beauty med grillkoll og tennveske og gikk ned på bergene på Heggmoen. Er så bra der, du går i ti minutter ca..så er d akkurat som du er mitt i ødemarka..med berg og vann til hundene å bade og alt. Rett og slett en perfekt plass. Her grillet vi å koste oss i finværet, og Beauty fikk fire fem svømmerunder. Mens vi var der var Vanja innom en tur med Kaja og Dargo og på slutten kom Kim med Ine og en ridgeback som de bruker å passe innimellom. En knallbra dag rett og slett.

Men jeg sliter med å få Beauty til å spise..så jeg er veldig spent på hvordan det skal gå på utstillingen. Men jeg tar det egentlig ikke så tung, vet at hun desverre har en del vondt i foten, så er nok derfor. Håper det blir til at hun blir operert i august. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar