søndag 12. desember 2010

uken som har gått



Denne uken har det vært mye jobbing på meg, med styremøte og planleggingsmøte to kvelder. Så det har ikke blitt mye trening på Beauty. Men det lille vi har trent har vært topp. Hun er 140% med, og jeg fatter ikke at hun fremdeles er så ivrig og gira snart 6 år gammel! Ellers har det kun blitt turer på oss. Og jeg merker allerede resultater av oppknekkingen av kiropraktor. Tidligere har hun hatt en frykt aggrasjon når vi har gått på turer alene og møtt andre hunder. Denne uken har hun gådd ned i jakt posisjonen, men ikke kommen med noe utfall. Så nå tror jeg at jeg kanskje endelig får bort fryse/jakt posisjonen også. :)

Endelig har klubben fått en plass å være i vinter. Så lørdag dro vi å skulle trene, -15 stopper ikke oss. Når vi kom dit var d desverre ikke brøytet, så det ble litt latmannslufting istede. Der jeg kastet kongen i løussnøen og hun måtte leite denne opp. Men stakkars snuppa mi begynte å fryse i begge bakføtterne at hun la seg bare ned og så på meg. Med metallplater i begge bakføtterne tør jeg ikke tenke på hvor ont d sikkert er.

Så var vi hos Silje og Zita fra lørdag til søndag, og Silje merket også forskjell på henne. Hun vil ikke måle seg like mye med Zita, hun slappet mye mer av, og bemerket bevegelsene og musklene. Og jeg er bare strålende fornøyd. Og merker alleredet forskjell på musklene i bakføtterne. Noe Silje også kommenterte. Så igjen..annbefaler virkelig kiropraktor!

Men nå blir det litt roligere tider fram mot jul, sånn at jeg kanskje får trent litt. Sliter skikkelig med avstandskontrollen, hun er alt for ivrig. Så legger det litt på hylla og trener heller på andre ting til hun har roet seg litt i topplokket igjen. Må nok skjerpe meg med treningen sånn at vi snart blir klare til å starte KL3. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar