tirsdag 7. desember 2010

Kiropraktor besøk

Fredag var Beauty hos kiropraktor. Har lenge gådd å tenkt på at jeg burde tatt henne med på det, men aldri tatt meg råd til det. Men fredag mens jeg satt på jobb tikket det inn ei melding på telefonen fra Bodø Dyreklinikk, at de hadde ledig time til snuppa mi. Marit og Elisabet på klinikken vet at jeg er dårlig til å si nei, så derfor fikk jeg melding. ;)



Her er snuppa ferdig neddopet og klar for å bli knødd. Før han startet spurte han om jeg hadde merket noe. Og forklarte plassene jeg trodde det kunne være noe. To punkter på ryggen, som jeg har sett at hun har rykninger når jeg kommer bori og litt sånn. Og så har jeg hatt mistanke en stund om at hun har hatt noe i nakken eller området rundt der. For jeg synes hun har vært litt skeivt muskulert i brystpartiet/fronten.

Joda..da viser det seg at hun hadde to låsninger i ryggen og to i nakken. Han fikk opp dette. Og jeg dro hjem med vondt hjerte og en ruset hund! Var helt grusomt å se henne ligge der med munnkurv(!!) og høre d bare knekke. Mens Beauty lå hjemme og sov av seg rusen, var jeg på julebord å ble rusa. :P

Når jeg da kom hjem merket jeg forskjellen på Beauty, stoooore forskjeller. Hun er blitt så sterk nå at jeg sliter med å holde henne igjenn til tider..og enda mer glad og lykkelig..og hun er begynt å trave igjen!! :)) Stakkars hun som har gått å hatt vondt. Så nå kommer det kanskje litt muskler på bakføtterne også, som jeg har syntes hun har hatt lite av i lang tid.

Så anbefaler alle å prøve kiropraktor på hundene sine hvis dere har noen mistanke. :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar