mandag 28. september 2009

Endelig operert!


Nå er det litt over en uke siden Beauty ble operert. Og alt har gådd supert. Var heldigvis ikke så ille som første gang å hente henne etter operasjonen denne gangen. Hadde nok motet meg opp. Er noe av det værste jeg har opplevd. De ser jo rett å slett døde ut der de ligger. Hun begynte å bruke foten veldig fort, flinke snuppa mi. Eneste "problemet" denne gangen er at hun ikke er slapp. Hun er like ivrig og giret som før operasjonen. Hun vil gjerne hoppe og sprette, ta nabokatta og trekke i bandet. Så kan bli en spennende opptreningsperiode dette. Krysser fingrene for at hun blir helt bra i allefall. Korsbåndet var ikke helt slitt, så jeg er glad jeg tok det før det sletes helt. :)

I helga har vi hatt Høststeve her. Noe som har vært veldig artig og veldig slitsomt. Merker at man har stått på og passet på at alt skulle gå som planlagt, pluss at man har fråset. MEN, ett kjempe arrangement. Med mange flinke hunder, ikke alle som hadde dagene med seg, men det kan jo ikke gå bra hver gang. :)

Kjente at jeg hadde veldig lyst til å starte i kl2, men men, vi tar det til neste år. Og skal få opprykk til kl3 på første forsøk. ;) Til helga skal vi på RIK grunnkurs. Spennende hvordan det blir. Så kanskje man prøver seg på en IPO 1 til sommeren også. ;) Men må vel høre på hva de andre sier. Kan ikke satse på både lydighet, bruks og RIK, så jeg må vel finne ut hva som er det beste. :)

Neste heøg skal jeg begynne på instruktørelev timene, det gleder jeg meg veldig til. Blir artig å se på alle de forskjellige hundene og hva de finner på og hvilke metoder som funker best på de. Det blir bra. :)

1 kommentar: