onsdag 26. januar 2011

Nytt år..nye muligheter



Så var det klart for en liten oppdatering etter det nye året. Julen gikk bare bra, og hun overlevde å være såpass lenge i hundgården. Ble noen turer hvor hun fikk springe litt i fra seg ja. Og Ross som hun bodde sammen med ble veldig glad i meg, for hos "tante" så vanket det godis når jeg ropte på han, og han faktisk kom. :)

Nyttårsaften ble feiret hos ei venninne sammen med flat'en hennes, og ei anne venninnes rottis. Og rottisene tok rakettene med knusende ro, flat'en var desverre litt stresset. Men alt i alt en fin dag, med nyyyydelig kalkun. :)

Til nå i januar har det ikke vært så alt for mye trening. Er litt treningslei for tiden. Gitt litt opp siden jeg har plagdes sånn med avstandskontrollen. Men en liten pause resulterte i FREMGANG! :D Og nå ser jeg ikke så mørkt på avstanden lenger, må bare få litt midre fremdrift. Men å få det til å bli en 10'er tror jeg ikke vi greier. Men jeg er sta, så skal aldri si aldri. Ellers så er det steike kaldt her for tiden. Og treningsbanen var i dag nesten som en skøytebane. :( Så det ble litt fvf, ruta, avstand og forflytninger på stedet. Forflytningene kommer hun til å bli rå på! :))

Eller så har vi vært på hyttetur sammen med en venninne og tolleren hennes. Kjempe koselig helg med mye god mat, kjempeflott skitur, og to flinke hunder. Gav skikkelig mersmak med hyttetur. Godt å komme seg bort å bare slappe av innimellom.



Har meldt oss på til NKK i Harstad, så kanskje man er heldige å få cert (lov å håpe? ;) ) sånn at man kan slutte med denne utstillingen. Kan jo ikke gi oss når man er så nært championatet. Hadde tenkt å gå LP også, men LP'en skal være inne i hallen, og da vil jeg ikke. Tør ikke ta sjangsen på glatt underlag med føtterne hennes. :( Har begynt å bruke vektmansjettene på henne på turene nå etter oppknekkingen. Og ser for meg at hun kan bli normalt musklert bake nå etter kiropraktorbesøket. *krysser fingrene*

Målene for 2011:

Utstillingschampion
Viltsporchampion (håper det passer med helga)
Opprykk til Elite i LP
Opprykk til B i spor (lov å håpe)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar